- Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu dołączonego w przesyłce na adres: MARIAESTIL Justyna Raczyńska Retowo 6/1 78-220 Tychowo.
- Przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz z odbiorem osobistym w paczkomacie czy punkcie odbioru.
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
- Podane wymiary produktów mogą się różnić +/- 2 cm. Powyższe normy nie są podstawą do -dokonania reklamacji.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
- Wymiana zakupionego towaru na inny model/rozmiar polega na zwrocie produktu i złożeniu ponownego zamówienia.
- Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał – ŚLADY ZABRUDZEŃ, ZAPACH PERFUM itp. spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
Jeśli produkt spełnia państwa oczekiwania , ale niestety rozmiar nie odpowiada należy:
- odesłać produkt, który nie odpowiada rozmiarowo wraz z formularzem zwrotu , środki zostaną zwrócone na podane konto
- złożyć nowe zamówienie na nowy produkt
- Nie ma możliwości „wymiany” na zasadzie „produkt za produkt”.
Zwrot
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zawierać oryginalne metki należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: MARIAESTIL Justyna Raczyńska Retowo 6/1 78-220 Tychowo wraz z dołączonym formularzem zwrotu.
- Koszty wysyłek ponosi kupujący.
- Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.
- Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko). Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia.
Reklamacji nie podlegają
- Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.
- Wybarwienie (zafarbowanie) towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży),
- Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy, guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki, pióra, broszki itp,
- Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,
- Pęknięcia nadruków,